نوشته شده توسط : azizi

 خريد و قيمت مبدل استخر استيل از سايت آراز صنعت همراه با گارانتي و ضمانت ارسال به سراسر ايران

مبدل حرارتي وسيله اي است براي انتقال دما بين دو يا حتي چند سيال بدون ترکيب شدن. مبدل استخر استيل يکي از مهم ترين ابزارها و تجهيزات استخر است و امروزه بيشترين کاربرد مبدل استيل براي سيستم گرمايشي استخر و ساختمان مسکوني است.زماني که از مبدل در سيستم گرمايشي استفاده ميشود در استهلاک و راندمان سيستم بسيار صرفه جويي ميشود و در نتيجه عمر دستگاه تامين حرارت افزايش پيدا ميکند و همچنين در مصرف انرژي صرفه جويي ميشود.

خريد و قيمت مبدل استخر استيل

خريد و قيمت مبدل استخر استيل

مبدل حرارتي به عنوان يکي از مهمترين تجهيزات صنعتي است که براي انتقال حرارت از يک سيال به سيال ديگر استفاده مي‌شود. اين محصول در صنايع مختلفي از جمله صنعت نفت و گاز، شيميايي، فرآوري غذا، تصفيه آب و فاضلاب، توليد برق و بسياري از صنايع ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.علاوه بر کاربرد در صنايع بزرگ، مبدل حرارتي در منازل و ساختمان‌ها نيز استفاده مي‌شود.

براي مثال، در سيستم‌هاي گرمايشي و سرمايشي از مبدل حرارتي استفاده مي‌شود تا هوا گرم يا سرد شده توسط سيستم گرمايشي و سرمايشي به داخل اتاق منتقل شود.مبادله کن‌هاي حرارتي استيل به دليل مزايايي از جمله مقاومت بالا در برابر خوردگي، طول عمر بالا، قابليت شستشو و ضدعفوني بودن، در بسياري از صنايع مورد استفاده قرار مي‌گيرند. علاوه بر اين، استفاده از مبادله کن‌هاي حرارتي استيل در صنايع غذايي مي‌تواند به بهبود کيفيت محصول و جلوگيري از آلودگي و بيماري‌زا شدن محصول منجر شود.

در مجموع، مبدل حرارتي به عنوان يکي از مهمترين تجهيزات صنعتي و همچنين در منازل و ساختمان‌ها استفاده مي‌شود و نقش بسيار مهمي در بهبود عملکرد سيستم‌هاي حرارتي و سرمايشي و کاهش هزينه‌هاي انرژي دارد.

مشخصات فني مبدل حرارتي استخر استيل

  • مبدل حرارتي استيل آراز صنعت با مشخصات زير و در نمونه هاي ديگر آن با ويژگي هاي متناسب سفارشي با نياز شما قابل توليد است:
  •     نوع لوله: لوله‌هاي داخلي اين محصولات معمولاً تک پاس هستند که به آن‌ها مبدل‌هاي حرارتي تک پاس (E-type) نيز مي‌گويند. همچنين، نمونه‌هايي با لوله‌هاي U-type نيز وجود دارند که لوله‌ها در آن‌ها به صورت رفت و برگشت قرار دارند.
  •     جنس پوسته: پوسته مبدل حرارتي آراز صنعت از جنس آلياژ استنلس استيل 304 يا 316 توليد مي‌شود که داراي مقاومت بالا در برابر خوردگي و اکسيداسيون هستند.
  •     نوع اتصالات: اتصالات اين محصولات معمولاً از نوع NPT رزوه اي هستند که در کلاس‌هاي 2000، 3000 و 6000 توليد مي‌شوند. اتصالات رزوه اي براي اتصال به انواع ديگ و فيلتر شني و تجهيزات ديگر موتورخانه مناسب هستند.
  •     فشار کاري: اين محصولات معمولاً براي فشار کاري 10 بار توليد مي‌شوند، اما در صورت نياز مي‌توان براي فشارهاي بالاتر و ديگر سيستم‌ها نيز آن‌ها را توليد کرد.
  •     ظرفيت حرارتي: ظرفيت حرارتي اين محصولات مي‌تواند بين 20 تا 200 کيلووات باشد.
  •     سطح حرارتي مبدل استيل استخر بر اساس فوت مربع اندازه گيري ميشود.
  •     مبدل حرارتي استيل قابليت اتصال به فيلتر شني ، انواع ديگ هاي موتورخانه و ساير تجهيزات موتورخانه را دارد.

انواع مبدل هاي حرارتي استخر استيل

مبدل هاي حرارتي استخر استيل داراي انواع مختلفي است که در ادامه قصد داريم تا به معرفي آن بپردازيم :

مدل U شکل

مدل U شکل، يکي از انواع مبدل‌هاي حرارتي است که در اين مدل، لوله‌ها به شکل U خم شده‌اند و در يک سمت از تيوب شيت استفاده شده است. در ورودي اين مدل، يکي از دو سيال (مايع يا گاز) وارد لوله‌ها مي‌شود و ديگري وارد پوسته مي‌گردد. حرارت از جداره لوله‌ها بين دو سيال تبادل مي‌شود.

در اين طرح، به دليل شکل U بودن لوله‌ها، امکان تميز کردن آن‌ها به صورت دستي وجود ندارد. با اين حال، مزيت آن اين است که فقط از يک تيوب شيت در مبدل استفاده مي‌شود. همچنين، سيال ورودي به لوله‌ها پس از رسيدن به انتهاي مسير با خمي 180 درجه اي مواجه شده و سپس از همان مسير، خارج مي‌گردد که به اين حرکت رفت و برگشتي سيال، طرح دو پاس گفته مي‌شود.

مدل مستقيم يک پاس

در مدل مستقيم تک پاس سيال هاي مايع يا گاز از يک سمت لوله ها وارده شده و از طرف ديگري خارج ميشود.در مدل مستقيم تک پاس به دليل خم نبودن لوله ها امکان تميز کردن دستي لوله ها وجود دارد. در مدل مستقيم تک پاس دو مدل تيوب شيت به کار ميرود.

در اين مدل مبدل حرارتي استيل منظور از يک پاس اين است که سيال (مايع يا گاز) از يک طرف وارد لوله ها شده و به صورت مستقيم از طرف ديگر خارج مي شود. در اين طرح چونکه دسته لوله ها يا همان تيوب ها داراي خم نيستند، امکان تميز کردن لوله ها به صورت فيزيکي وجود دارد. همانطور که مشاهده مي کنيد، در اين طرح از دو تيوب شيت استفاده شده است.

خريد و قيمت مبدل استخر استيلمدل مستقيم دو پاس

در اين مدل منظور از دو پاس اين است که سيال (مايع يا گاز) از يک طرف وارد لوله ها شده و بعد از يک حرکت رفت و 180 درجه چرخش مجددا وارد دسته اي از لوله هاي ديگر شده و از همان طرف ورودي، خارج مي شود. اين طرح ترکيبي از دو طرح بالايي است و سيال درون لوله ها هم دو پاس را طي کرده و هم اينکه لوله ها خم کاري نشده است پس امکان تميز کردن فيزيکي آنها وجود دارد و در عين حال از دو تيوب شيت در مجموعه استفاده شده است.

در مدل مستقيم دو پاس سيال هاي مايع يا گاز از يک سمت وارد لوله ها شده و پس از حرکت رفت و چرخش 180 درجه اي وارد دسته اي از لوله هاي ديگري شده و از همان سمت ورودي خارج ميشود. مدل مستقيم دو پاس ترکيبي از مدل هاي بالا است که سيال داخل لوله ها دو پاس را طي ميکند. در مدل مستقيم دو پاس لوله ها خمکاري نبوده و از دو تيوپ شيت در ان استفاده ميشود. اين مدل از مبدل هاي حرارتي امکان تميزکاري دستي را دارند.

قيمت مبدل حرارتي استيل

مبدل استخر استيل از کاربردي ترين و مهم ترين تجهيزاتي است که با کارکرد بسيار ساده ي خود پرکاربرد ترين وسيله در انتقال حرارت است. مبدل استخر استيل در موتورخانه هاي گرمايشي براي تامين آب گرم و انتقال حرارت مورد استفاده ميشود .روش عملکرد اين محصول به اين صورت است که يک سيال با دماي بالاتر وارد سيستم مي‌شود و يک سيال ديگر در بخش ديگر به سيستم وارد مي‌شود.

در راستاي تماس اين دو سيال با هم انتقال حرارت انجام مي‌شود. مبادله کن‌هاي حرارتي استيل در اندازه‌هاي مختلف توليد مي‌گردد. اين محصول توجه به جدول بازدهي که دارد، طول عمر بالاتري نسبت به مبدل‌هاي حرارتي مسي دارد. از اين محصول در شيلات ، آکواريم‌ها و …. نيز استفاده مي‌کنند.

قسمت هاي اصلي مبدل حرارتي استخر

مبدل حرارتي لوله و پوسه از دو قسمت پوسته يا بدنه اصلي مبدل تشکيل شده که با توجه به استانداردهاي توليد شده از 2 بخش اصلي تشکيل ميشود :

  •     پوسته يا بدنه اصلي مبدل که با توجه به استانداردهاي توليدي آن از جنس هاي مختلفي ميشود
  •     لوله هاي مبدل که به شکل هاي متفاوتي در بدنه اصلي يا shel به کار ميرود.
  •     اين دو بخش اساسي مبدل حرارتي منطق بر استاندارد team توليد و عرضه ميشوند

جنس بدنه و لوله هاي مبدل هاي استخر استيل بر اساس شرايط سيستم در جنس هاي مختلفي طراحي و توليد ميشود. نوع سيال مهم ترين پارامتر در انتخاب جنس لوله ها و بدنه در حالت کلي و عمومي است. ميزان اسيدي يا بازي بودن سيال از موارد مهمي است که نقش تعيين کننده در تعيين ورودي و خروجي در مبدل دارد.

مبدل هاي حرارتي استخر استيل معمولا از آلياژ استنلس استيل با شماره کلاس هاي 304 310 316 توليد ميشوند. درجه انتقال حرارت و واکنش لوله ها از مواردي است که در مقابل سيال براي انتخاب سايز و جنس لوله نقش مهمي دارند.براي ساخت مبدل هاي حرارتي استخر استيل از لوله هاي فين دار براي اپراتورها استفاده ميشود.لوله هاي فين دار لوله هايي است که شامل افزايش بازدهي انتقال ميشود.

خريد انواع مبدل هاي حرارتي استخر استيل

پوسته مبدل هاي استخر استيل از جنس استنلس استيل با کلاس هاي 304 يا 316 توليد ميشود.

1) پوسته اين محصول از جنس آلياژ استنلس استيل 304 يا 316 توليد مي گردد .

نوع لوله هاي مبدل حرارتي استخر استيل تک پلاس است که به آن اي تايپ نيز گفته ميشود. مبدل هاي استخر استيل حرارتي قابل توليد در لوله هاي رفت و برگشتي در نمونه هاي يو تايپ نيز ميباشد.

اتصالات مبدل هاي استخر استيل

اتصالات مبدل هاي استخر استيل از نوع ان پي تي رزوه اي يا ترتيند ليفتينگ است که در شماره کلاس هاي 200 300 6000 توليد ميشود. اتصالات ان پي تي بر اساس شرايط سيستم و براي ساخت مبدل هاي استخر استيل طراحي و توليد ميشود.

محصولات ان پي تي يا ليفتينگ فيتينگ قابليت اتصال به انواع ديگ آب گرم فولادي و فيلتر شني استخر و ساير تجهيزات موتور خانه است

    ظرفيت مبدل هاي استخر استيل با ظرفيت 20 تا 200 کيلو وات توليد ميشود.

    سطح حرارتي مبدل هاي استخر استيل بر اساس فوت مربع سنجيده ميشود.

    مبدل هاي استخر استيل در مقايسه با مبدل هاي مسي داراي حجم و اندازه ي کمتري است و ظرفيت کمي در مقايسه با مبدل هاي مسي دارد.

قيمت مبادله‌کن هاي حرارت پوسته و لوله

عوامل و پارامترهاي مختلفي در ساخت و توليد مبدل هاي حرارتي استخر استيل نقش دارد.از عوامل موثر در تعيين قيمت مبدل حرارتي استخر استيل ميتوان به مواردي مانند مواد اوليه مرغوبيت و کيفيت جنس روش هاي توليد محصول مانند جوشکاري نوع و جنس اتصالات به کار رفته در بدنه ، جنس استفاده شده در محصول روش هاي طراحي ميباشد.

متقاضيان مبدل هاي حرارتي استخر استيل و تجهيزات انتقال حرارت ميتوانند براي طراحي و ساخت انواع مبدل هاي حرارتي با شماره شرکت آراز صنعت تماس بگيريد.

مبدل اسپانيايي فلنجي

مبدل هاي استخر استيل انواع متنوعي دارد. از مبدل هاي حرارتي استخر استيل مشهور ميتوان به مبدل هاي اسپانيايي فلکسينوکس است. اين نوع مبدل حرارتي از يک بنده اصلي و دو عدد کپ يا هد تشکيل شده است. کپ ها به وسيله برنج ها به سطح بدنه متصل ميشود ورودي قسمت پوسته و لوله در مبدل هاي حرارتي استخر استيل هر دو آب هستند. به اين نوع مبدل ها مبدل آب به آب نيز ميگويند.

اين مدل مبدل ها از نوع مبادله کن هاي حرارتي پوسته و لوله است که ميتوان قسمت ورودي آب گرم را بر روي لوله يا پوسته تنظيم کرد.

قيمت خريد مبدل استخر استيل

متقاضيان خريد مبدل استخر استيل براي خريد اين محصول و استعلام از قيمت خريد مبدل استخر استيل ميتوانند از قسمت فروشگاه سايت و توضيح محصولات از قيمت اين محصول مطلع شوند. مشتريان عزيز خريد محصول مبدل استخر استيل ميتوانند علاوه بر سفارش اين محصول از جزييات و معرفي ساير تجهيزات مربوط به موتورخانه و استخر مطلع شوند.از جمله محصولات توليدي اين مجموعه مي توان به ديگ هاي مورد استفاده در صنايع مختلف، مبدل هاي حرارتي، مخازن تحت فشار و پکيج هاي موتورخانه اي اشاره کرد.

با توجه به حضور روز افزون مردم در فضاي مجازي و استفاده از خدمات آنلاين به جاي حضوري، مجموعه آراز صنعت نيز براي راحتي شما عزيزان، بخشي را تحت عنوان فروشگاه براي مشاهده جزئيات محصولات خود در نظر گرفته است.

مي‌توانيد با مراجعه به صفحه فروشگاه آراز صنعت، با تمامي تجهيزات موتورخانه و استخر که توسط مجموعه آراز توليد مي شود آشنا شويد و از قيمت و ساير جزئيات محصولات با خبر شويد.متقاضيان خريد مبدل استخر استيل ميتوانند با استفاده از مشاوره ي کارشناسان ما از راهنمايي هاي لازم و مشاوره فني پشتيبان سايت آراز برخوردار شوند.

براي ارتباط با کارشناسان ما در مجموعه ي آرزا صنعت با شماره ي زير تماس بگيريد:

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)

آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت





:: برچسب‌ها: مبدل استخر استيل , خريد مبدل استخر استيل , قيمت مبدل استخر استيل ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: